Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

god morgon söndag!

Av emelie - 5 januari 2014 12:25

God morgon.

Så blev de dagen efter efter den hårbollen, blev lite lockit faktiskt, tror ja skall börjar sova i de på helgerna iaf, blir de snyggt till festerna, jag gillar ju som sakt festa ibland.

Idag blir åka hem för min del, skall blir skönt slippa pappsen ett tag än faktiskt, nästa helg blir de nog vara hemma lite måste ju vara hemma lite inte mitt hem står för mörkt o tomt länge inte ju inte bra.

Naglar: längtar får min nya nagel lampa börjar får ihop lite saker till min hobby/hemma lösnaglar har ja så ni vet, men ja gör de inte ofta bara som sakt nöjen skoj skull, för tycker om det pyssla lite på naglar,har en till gilla sida partyplingan nails gå in titta där finns även pris lista, för jag gör de inte gratis, men väldigt billigt görjag de. Så längtar får hem min lampa o glittret har beställt på ebay.com beställer ja på billigt där.

Mvh partyplingan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 12 mars 2018 09:41

god morgon mina sötnöttar!!!     jag tänker så mycket, men gör aldrigt nått åt de, men nu verkligen har jag bestämt mig, men först gå i skolan ett tag, sen men inte minst funderar på mini dag mysss måndag, börjar med youtube 2 gånger i veckan, me...

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.   här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, t...

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan   sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, st...

Av emelie - 6 april 2015 09:14

God morgon alla läsare.   tycker livet börjar kännas bra nu än faktiskt,  känner mig inte lika ledsen som gjorte i vintras nu när våren är kommen, blir man gladare med, sen tror jag det vad en hel del på p staven, som gjorte var lite nere och väl...

Av emelie - 21 februari 2015 10:53

Hejsan   nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag hära, ska försöka minstånde skriva två gånger i vecka,  men de händer saker hela tiden, tänker på bloggen jämte, gör jag, men skriver inget, tänker så här, men de här kan ja skriva och de här,...

Skapa flashcards