Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

god middag

Av emelie - 24 augusti 2014 12:56

Hej

nu så skall ja försöka skriva min bligg igen lute då o då, inte varge dag iaf och lägger upp bilder ibland vart i skogen på en lång skogs promenad, eller fest bilder kan hända lägga upps. Men iaf jag börjat öka mina promenader iaf försöka ute gå min vovve en och halv timma varge dag med henne, en terrier behöver inte så mycket motion, mest stora vovvisngarna behöver tre timmars promenad dubbel upp, sen så har jag börjat träna på allvar nu vill gå ner i vikt, mitt mål är går 25kilo väga 60-65kilo ha den där 40-42 storleken på kläderna, till varför börjat träna, jo provade kläder på nelly för en månad sen typ, de var ingen vacker syn fick inte enns på mig de, lite därför jag började träna o rör på mig igen, sen har jag hunddagiset med, försöker rör på mig där oxå 40min varge hund nästan. Men iaf de var inte kul prova kläder där iaf, så därför börjat rör på mig o träna o äter nyttigare mat, för nu jädra skall blir gladare o piggare emelie igen. Sen e de inte bara de om nått år vill jag göra en opration med, tänkte inte säga de här men nu kan ja inte hålla mig längre jo jag vill operar mig in mina tuttar någon gång oxå för ryggen skull, för får ont där ibland när dom väger en hel del så lite därför jag vill går ner i vikt jag, försöker äta nyttigt må bra oxå. :)

lite annant oxå en detta;

jo tönkte ta börja skriva lite då o då kommer upp när väl kommer på de, men kan hända tar en vecka eller två i mellan när jag skriveri min blogg igen, tänkte skulle försöka en minstånde skriva av mig mellan åt, för ibland får jag mina ryk att skriva av mig de behövs, hoppas ni läser oxå vore kul följer mig på min blogg o gilla sida o instagram älskar vara aktiv bloggen och facebook instagram.

Facebook gilla sida partyplingan jara går in där klicka gilla. :)

instagram kommer ja ej ihåg var jag heter där men kolla upp de nästa gång ja skriver.

privat Facebook de e privat så.

mvh partyplingan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 12 mars 2018 09:41

god morgon mina sötnöttar!!!     jag tänker så mycket, men gör aldrigt nått åt de, men nu verkligen har jag bestämt mig, men först gå i skolan ett tag, sen men inte minst funderar på mini dag mysss måndag, börjar med youtube 2 gånger i veckan, me...

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.   här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, t...

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan   sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, st...

Av emelie - 6 april 2015 09:14

God morgon alla läsare.   tycker livet börjar kännas bra nu än faktiskt,  känner mig inte lika ledsen som gjorte i vintras nu när våren är kommen, blir man gladare med, sen tror jag det vad en hel del på p staven, som gjorte var lite nere och väl...

Av emelie - 21 februari 2015 10:53

Hejsan   nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag hära, ska försöka minstånde skriva två gånger i vecka,  men de händer saker hela tiden, tänker på bloggen jämte, gör jag, men skriver inget, tänker så här, men de här kan ja skriva och de här,...

Ovido - Quiz & Flashcards