Direktlänk till inlägg 14 september 2014

söndags bloggning

Av emelie - 14 september 2014 18:59

hejsan


min helg allså varit sis så där men ändå skoj, var på teater igår, med anneli min kollega från jobbet, sen strullat hela vecka först, till helgen, men vi kom hem till slut, fast rätt sent, jag var helt färdigt igår, sen är jag inte van hitta på saker igen på helgerna heller, nu när man är faktiskt frisk.

Mina fötter sved igår, för jag gick klack, eller ja nästan sprang i dom igår till bussen, men vi missaden, så annelis brors kompis hämtade oss som turen vad, vi kom hem, så jag bara slängde av mig klacken, allt satte på mig mjukis/ pjymsen med en gång, sen ringde en kompis tjötade en stund, sa till henne att var super dukigt på teatern, hon var med i den oxå, sen var den väldigt roligt och bra, skrattade, så nästan tårana ran, så bra var den teatern, borde gå lite oftare på terater, men så dyrt bara, tycker de kul gå på de, roligare än bio faktiskt, glömde av de var lång teater, den hållde på i tre timmar, sen halv timma fika i mellan, så jag trorde vi skulle hinna bussen som gick halv tio, men nä vi missdaen. :( men hem kom vi iaf, var ensvi som alltid. ;) och trevligt hade vi med o roligt... =)


börjar gå framåt med min vikt försten, snart storlek 44 istället 46 nu så, börjar öka min promenaderna, helgerna försöker jag gå nu två timmar både fredag-söndag sen veckor går jag en och halv timma, tanke på att jag går på jobbet, sen tränar jag två timamr tre gånger i veckan, så de händer saker hära, jag hoppas jag går ner snart till M efter jul iaf, blir small o fin till våren gladare piggare emelie nu än faktiskt. xD förra året var inget höjdare, var jag sjuk hela tiden hade moraxella, tre gånger värre en influsan, nytt virus som ni kanske inte vet, jag försöker helst undvika förlydningar o influsan så mycket de går, för vill går ner i vikt orkar mera, även hemma o på jobbet. Sen festar jag inte så mycket heller försöker hitta på andra saker än festa o supa hela tiden, för alkoholen gör mycket går upp i vikt, lite därför tar de som spiciela tillfällen nu, inte alls lika ofta med festade, händer la ibland nu mera, när kommer upp så. Men de har blivit mera nyttigare smootie nu o mycket bär frukt o grönt till fisk kyckling nu mera, försöker göra nu gi mentodern så, mycket ägg, massa ägg, hehe^^ äter nu ägg två- tre ägg om dagen nu för jag tränar. Tränar nu mera mån-tis torsdag eller fredagar, vilket som har jag då vattengympa på måndagar, tisdagar på kaskda aqua zumba, as kul xD sen tar ja gymmet på torsdagar så, blir tre gånger i veckan o promenader på det, går jag ner i vikt, yeah heja mig. xD


körkortet har lakt åt sidan, men skall försöka plugga in de med, känner jag för då kan jag hitta på mera saker åka i väg, utan att passa tid på tåg/buss som jag verkligen hatar åka buss passa tid, gillar de inte alls, därför lite granna har min, moped bil, bara älskar ha den när, åker till jobbet, skulle inte klara av ha utan den,. hundarna på jobbet gillar den med, för dom hör när jag kommer på morgonen, så yllar dom hehe^men jag ska försöka verkliogen med körkortet, de vanliga, så kan åka/köra längre streckor, sen när jag får de nästa år någon gång, kanske kör till stockholm, hälsa på min kompis där. =) 


mvh partyplingan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 12 mars 2018 09:41

god morgon mina sötnöttar!!!     jag tänker så mycket, men gör aldrigt nått åt de, men nu verkligen har jag bestämt mig, men först gå i skolan ett tag, sen men inte minst funderar på mini dag mysss måndag, börjar med youtube 2 gånger i veckan, me...

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.   här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, t...

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan   sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, st...

Av emelie - 6 april 2015 09:14

God morgon alla läsare.   tycker livet börjar kännas bra nu än faktiskt,  känner mig inte lika ledsen som gjorte i vintras nu när våren är kommen, blir man gladare med, sen tror jag det vad en hel del på p staven, som gjorte var lite nere och väl...

Av emelie - 21 februari 2015 10:53

Hejsan   nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag hära, ska försöka minstånde skriva två gånger i vecka,  men de händer saker hela tiden, tänker på bloggen jämte, gör jag, men skriver inget, tänker så här, men de här kan ja skriva och de här,...

Skapa flashcards