Direktlänk till inlägg 21 februari 2015

tjoho nu är det dax.

Av emelie - 21 februari 2015 10:53

Hejsan


nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag hära, ska försöka minstånde skriva två gånger i vecka,  men de händer saker hela tiden, tänker på bloggen jämte, gör jag, men skriver inget, tänker så här, men de här kan ja skriva och de här, men orkar typ, känner jag ibland. För de första, i onsdags troga jag ut min visdomtand, de  kändes kan säga er, nu får jag äta smootihesar, sopper, mosande banan och vanilj yougurt mosa ihop, fsktiskt väldigt gött, mättar med, men jag vill tugga, kan inte än på par dagar till, vänta till nästa vecka hoppas kan äta igen, ja som älskar chips, dricka, men värkern dricka ett glass vin eller påse chips, för tar värktabletter,  så jag kan inte dricka, men hoppas kan de nästahelg iaf, för då hoppas blir krogen på fredag.  


Till nått annnat oxå lite privat, jag dragit ut p staven med, vad den som gjorde jag mest grinig och ledsen hela tiden, kändes som jag var gravid typ, ville äta jämte, typ 5 till 7 gånger om dagen, jag äter ju annars 2 till 3 gånger, med frukt i mellan, de klara jag med mig på och

 nu går ner i vikt med oxå, börjat oxå minna två timmar promenader oxå, ska börjar på måndag, kanske, när jag bättre i munnen oxå. Men de vad p staven som gjorde allt som jag var så nere, men nu e de gladare piggare emelie iframtiden, sen ska jag försöka skaffa mig flera vänner.


vänner då jo jag säger lite då, bara lite för detta e privat än faktiskt,  jo jag förlorade en kompis med innan nyår där, därför jag inte vart mig själv heller, men nu ska försök komma tillbaka mig ändå, fast jag förlorade än kompis, säger inte vem det är, blir bara skäfst om de hela, säger bara förlorad än en vän, men jag fått nya nu som jag kan omgås på helgerna, sen har jag min bästa annelie kommer på fredagar nu, se på film, jag älskar filmkvällar och kroglivet, vill ni får ni gärna höra nån dag innan, som så kan planera in, jag är sån när gäller krog liv, hinner köpa allt med, typ dricka, kanske ny plagg ha på sig. 


Mvh partyplingan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 12 mars 2018 09:41

god morgon mina sötnöttar!!!     jag tänker så mycket, men gör aldrigt nått åt de, men nu verkligen har jag bestämt mig, men först gå i skolan ett tag, sen men inte minst funderar på mini dag mysss måndag, börjar med youtube 2 gånger i veckan, me...

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.   här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, t...

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan   sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, st...

Av emelie - 6 april 2015 09:14

God morgon alla läsare.   tycker livet börjar kännas bra nu än faktiskt,  känner mig inte lika ledsen som gjorte i vintras nu när våren är kommen, blir man gladare med, sen tror jag det vad en hel del på p staven, som gjorte var lite nere och väl...

Av emelie - 15 september 2014 13:11

god middag   tänkte jag ska lägga in liten artikel om det viruset jag hade i vintras, hur man märker att man ha de, jo de skall jag själv, försöka kortförklara mig om först, för det första, jag märkte ja hade, så långvarligt hostade jag hel del, ...

Skapa flashcards