Direktlänk till inlägg 6 april 2015

livet känns bra....

Av emelie - 6 april 2015 09:14

God morgon alla läsare.


tycker livet börjar kännas bra nu än faktiskt,  känner mig inte lika ledsen som gjorte i vintras nu när våren är kommen, blir man gladare med, sen tror jag det vad en hel del på p staven, som gjorte var lite nere och väldigt väldigt trött, men nu är mycket piggare, orkar ute gå igen, orkar hitta på saker igen.

Sen efter nu påsken och nästa månad ska börjar mycket nyttigt mat, mycket proteiner, orkar träna sen till hösten, hade tänkt jag börjar träna sen efter semestern på corpus för där, har dem har mera grupp träning och spa, bubbelpool lite därför vill ditt till hösten, men först maten, nyttigt mat massa promenader till jobbet och på jobbet, men inte min, så mycket för min egna vovve är gamal, orkar inte så långt, kom jag på.

Men som sakt livet känns bra nu, sen är de lite jag och kompisen, är kompisar oxå igen, vi behövde bara liten pause från varndra, sen behövde jag vara jag, för mig själv omgås med andra istället, de går bra nu oxå, längtar jag lite slutet av månad komms ut igen, till krog livet, jag tycker om krog livet med, men tänker till lite, vill inte ut varge helg, försöker gå ut en gånger i månader, tanken, att jsg vill gå ner i vikt med, mina promenader,  men nån gång så lite då o då, gå ut, träffa nya människor,  nya vänner, det är min väg.

Nä sluta skriva av mig, sinte skriver för mycket med mitt liv, kom på att jag inte skrivet så mycket, för tiden rinner iväg därför, men ska fördöks bloggs iblsnd, inte varge dsg, men nån gång då o då när jag hinner har lust skriva...


hade gött... kramissss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 12 mars 2018 09:41

god morgon mina sötnöttar!!!     jag tänker så mycket, men gör aldrigt nått åt de, men nu verkligen har jag bestämt mig, men först gå i skolan ett tag, sen men inte minst funderar på mini dag mysss måndag, börjar med youtube 2 gånger i veckan, me...

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.   här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, t...

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan   sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, st...

Av emelie - 21 februari 2015 10:53

Hejsan   nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag hära, ska försöka minstånde skriva två gånger i vecka,  men de händer saker hela tiden, tänker på bloggen jämte, gör jag, men skriver inget, tänker så här, men de här kan ja skriva och de här,...

Av emelie - 15 september 2014 13:11

god middag   tänkte jag ska lägga in liten artikel om det viruset jag hade i vintras, hur man märker att man ha de, jo de skall jag själv, försöka kortförklara mig om först, för det första, jag märkte ja hade, så långvarligt hostade jag hel del, ...

Skapa flashcards