Direktlänk till inlägg 12 mars 2018

börjar med youtube eller inte!?!?!?!

Av emelie - 12 mars 2018 09:41

god morgon mina sötnöttar!!!  


jag tänker så mycket, men gör aldrigt nått åt de, men nu verkligen har jag bestämt mig, men först gå i skolan ett tag, sen men inte minst funderar på mini dag mysss måndag, börjar med youtube 2 gånger i veckan, men frågan är hur funkar de? vilker program ska man ha? för ja ha pc, inte maac datorn annars hade ja haft har, cute pro programet visssar har redigera vidoes på de, men nu har ja pc, så frågan är finns de någon lätt program man kan lära sig fort, e sån, som ska lära fort, vill ha nått göra på dagarna, visst ja har 2 underbara hundar ute går, men jag vill hitta på nått mera, fast man e förtidpartionerat, för de e ja därför ja går i skolan sen efter påsk, tänkte jag skulle börja med youtube till hösten, vilken ja hoppas, att jag ska flytta oxå hemifrån, de e lång historia varför ja bor hemma oxå, men de kanske ja ta i en vidoe med er, vill nni att jag ska göra en storytime, presentera för mig till er??? kommentera här under så jag vet, bara snälla, massa kärlek kommentar för de behöver jag oxå nu, men hösten youtube, när ja bor själv oxå, göra flyttvloggar, och storytime, verkar kul göra, sitta sminka med er m,m.... 


jag vill säga att varför jag flyttar hemifrån oxå, de för min granne skitt jobbigt, bonkat i vägen varge kväll kl halv nio, vill att jag ska sänka musiken och tv på kvällen, men senast 22:00 ska de vara de TYST!!! jag har hundar oxå, dem busar om kvällarna oxå, när jag vart ute på långt promande, dem blir busiga då, svea skäller ibland kan inte vara de, men som sakt, hög ljus kännsligt granne as jobbigt, så sakt upp min lägenhet, vilket hoppas att jag får flytta tillbaka min gamla gata igen, sen kommer seröst stanna totalt helt nu, kommer ja inte flytta mera, till varför flyttar runt, jag vill hitta nått men jag vet inte vad, jag vill känna mig, välkommen HEM, även av grannar, kännar mig säkert, kunna göra vara var jag vill, uppe sena kvällar ser på FILM, serier, för typ ja gör nu mera om kvällarna, pratar väldigt mycket för mig själv oxå, för mycket ensam, där vill jag flytta till gamla gatan igen, höghus inte radhus, hur jedma mig, never in mig life no more radhus, för lyhörda lägenheter för de första, för mycket JOBB, med ute platsen, bättre höghus, med balkong, man kan sitta ute i solen ta kopp kaffe, inte cigg för jag röker inte bara får friskt luft får d vitaminer o solljuset, kopp kaffe enrige. ni får hålla mig tummarna allt var ni önskar mig lycka till, jag får en lägenheten, i dagens läget, skitt svårt måste höga poäng... för att får nått, men jag hoppas får en till sommaren iaf, för ja tänker inte bo hos pappa hur länge som helst heller, hus värre att städa med, ska sköttas med. =)


hade gött alla godingar...       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.   här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, t...

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan   sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, st...

Av emelie - 6 april 2015 09:14

God morgon alla läsare.   tycker livet börjar kännas bra nu än faktiskt,  känner mig inte lika ledsen som gjorte i vintras nu när våren är kommen, blir man gladare med, sen tror jag det vad en hel del på p staven, som gjorte var lite nere och väl...

Av emelie - 21 februari 2015 10:53

Hejsan   nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag hära, ska försöka minstånde skriva två gånger i vecka,  men de händer saker hela tiden, tänker på bloggen jämte, gör jag, men skriver inget, tänker så här, men de här kan ja skriva och de här,...

Av emelie - 15 september 2014 13:11

god middag   tänkte jag ska lägga in liten artikel om det viruset jag hade i vintras, hur man märker att man ha de, jo de skall jag själv, försöka kortförklara mig om först, för det första, jag märkte ja hade, så långvarligt hostade jag hel del, ...

Skapa flashcards