Alla inlägg under april 2011

Av emelie - 29 april 2011 10:16

tja idag skall åka till mammsen ikväll igen hehe^^ bara åker hit o ditt vill inte vara hemma därför blir lite små rastlös därför, e jag själv väldigt sällskap sjuk av mig kan ju vara där, idag tänkte handla lite på systemet köpa lite cider ha ikväll faktiskt... Gött med cider gillar ja. 


nä emelie måste skärpa till mig nu börja ute gå mera nu försöker inte äta ssåå mycket gött längre men ssååå svårt sluta äta chips men de e så gött, iaf börjar ute gå på helgerna har inte över ett år nu sen inte vet vad  ja. Tittade på gamla bilder på mig för några år sen hur jag såg ut då saknade de jag vad small, vägde 70kg kom jag ihåg vill väga där igen till sommaren skall ja väga där igen minst 65kg så skall blir small, skall försöka iaf..  


Jag kan vissa några bilder som jag såg ut för några års sen jäm förra, saknar de kan ni tror.


 


Mi mitt fina hår först =)


  





Detta jag så small har har varit hihi tvungen vissa lite...

hej

Av emelie - 28 april 2011 22:57

hejsan


fredag imorr äntligen!!! längtar lite faktiskt... Jag har inte så mö skriva om idag faktiskt jobbat till elva idag skulle i engligen till borås med maria fick ställa in för skulle till nagelskolan fixar mina naglar tog några timmar fixa de men bra blev dom, gillar de huvudsaken.   Men jag o maria skall till borås när vi lön istället så skall vi fika på tisdag med. Så borås shoppingen gick iaf inte undan.   


göötttiiss    

Av emelie - 27 april 2011 20:08

hejsan


nu e de nästa jag håller på med e att jag faktiskt, färgar mina ögon bryn, ljus bruna ser ut som bajs jag har dom nu faktiskt hihi^^ min kompis hade noppra dom de värsta jag fick ta de sista nu, nu färgen i...  


Har städat hemma e nu faktiskt äntligen hemma nu med, byt lagan o så faktiskt ja med bytt täcke till sommar täcka, gött sova i. Det luktar gött här hemma nu när de e städat. 


Imorr e de torsdag äntligen haft en väldigt kort veckan bara tisdag onsdag torsdag e ju ledigt på fredagar så blev ridigt kortis, men kännsde lång ändå e la bara för började med lång dag igår direkt till jobbet var la lite jobbigt, men de går.


hade gött alla   

Av emelie - 26 april 2011 19:18

hejsan


idag lång dag på jobbet första dagen på veckan, faktiskt inte sovit idag sen efter jobbet utan började tvätta istället hos pappa, för jag e fortfarande kvar hos han, men imorr blir de nog åka hem faktiskt för måste städa hemma lite...


Men efter jobbet fick jag åka till bil verkstan för bilen läkte ojla måste laga igen suck*    Men fick ingen tid för nästa vecka kl åtta på morgonen för dom ville ha den hela dagen, kolla på den. 


Annars har inte gjort så mö idag förutom jobbat långt igår var jag ledigt röd dag så, fick jobba långt direkt idag, hehe   

Av emelie - 25 april 2011 20:03

hejsan


gjort om min blogg ändrat lite färger skall ändra de till 60tals sen e de tänkt men skall bara över föra lite bilder först, sen öägga upp tror de kommer blir bra...


Pusssssssssssss alla   

Av emelie - 25 april 2011 12:37

tja idag ska inte göra så mycket, mest ute gå fina vädret med ronja, om jag orkar, försöker faktiskt ute gå nu istället för träna kanske tränar nu mera bara en gånger i veckan sen mest ute gå...

Jag e jätte njöd med fina hår som färgade igår hos en kompis köpte en ny hårfärg röd faktiskt snyggare, jag e nöjd... Snällt du hjälpte mig färgar håret igår linda. =) och vissade denna sidan verkar roligare o blogga på, njöd njöd...  





Hade gött alla   

Av emelie - 24 april 2011 16:18

hejsan

Jag har precis färgat håret rött och jag ska skölja ut det nu...   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards