Alla inlägg under september 2012

Av emelie - 22 september 2012 17:55

hejsan


de blev mörkt lila men inte länge, men hon sa de blir så, när jag färgade mörkt första gånger, kommer de åka av färgen, men jag ska färgade mörkt lila igen, kommer nog ha de ett år fram över, vill spara håret oxå, jag kommer nog inte färga mitt hår så ofta längre, inte klippa de så ofta heller, vill spara nu fram över. Men nu e de slut på de förändringar på ett bra tag, nu ska jag bara går ner i vikt oxå, minst tio kilo innan jul?`hoppas de kommer går bra kommer nog blir lite små irrterad för ingeting blir lätt sån, men de ska jag göra nu innan jul, blir mycket ute gå igen mina två timmar, sen har jag börjat tränat med igen, ska träna nu på måndag någon timma, börjar sätta igång. till varför jag vill träna e lite för att jag vill har leonberger sen om någont år, vill få upp kondition sen, Leonberger blir de fram över, kanske inte nu måste få upp kondtionen först, blir en terrier nästa år lika dant som har nu fast en, svart bordeterrier, som hade tänkte från början. Så nu ligger till vad jag kommer göra innan jul försöka iaf, får vi se sen när jag gått ner mina tio kilo innan jul, jag hoppas på...   


love mi emma-lisa  

Av emelie - 6 september 2012 21:43

hejsan


efter min avfärgning som jag kommer göra, tror jag kommer blir mörkt igen, trivs så himmla bra i mörkt jag gillar de, men denna gången blir de inte svart inte brunt, ni ska se vad jag vill ha för färg efter mina blekningar, har två stycken som jag skulle vilja ha tillbaka som hade, väldigt länge för tre år tillbaka som ja trivides väldigt bra i min mörk mörk mörkt lila som ja tyckte om jätte länge, den vill jag ha igen faktiskt saknar den lila väldigt länge, nu alla vill jag blir nartuelt spicielt min pappa.    Eller har en annan bild av hårfärg de e den här mörk mörka bruna med röda slingor i den väldigt fint med, jag har två ider som jag skulle tänka mig ha till jul, men först bleka för får bort mina färger under de måste bort nu, den ska jag göra den 19:e göra slingor igen, för bort de gula jag haft nu två månader tid.   Men det e dom två färger jag skulle tänka mig ha tillbaka efter all min blekning jag ska inte blir blondin inte alls...   





Denna lila färgen gillar jag jätte mycket grymt sugen ha den igen...   



emmalisa   

Ovido - Quiz & Flashcards