Alla inlägg under april 2017

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.


här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, trivs inte hära i kinnasten, om jag ska vara ärligt, grannen igen igår bonka förkitigt igår när jag satt tittade på serier, sssåååå satan lyhörta lägenheter hära, till och med hör, grannes stek om nätter går på toa, eller plingar på, då skäller Svea till min ungdoms hund på 1 och och halv, därför jag vill flytta tillbaka till gamlingarna, för dom hör inte mig på de settet där fick jag städa mellan, 17:00- 22:00 på torsdagar, hära får jag inte göra på de settet, för han är börjar bonka i vägen igen, så de därför jag längat tillbaka, plus mina promernaderna, saknar jag mest av allt, belysnningen på gatornar, för hära är de mörk kan ja lova er, vi har en mini skog mellan lägenheterna hära, totalt vägra gå i den själv om nätterna, bara nån e med mig ficklampa då går de går där men inte annars, allså springer nästan om nätterna hära rasta mina om nätter, för tycker inte om mörker, när de blåser ska vi inte tala om, hur lämpigt de hära, man kan höra vinden till och med. nog om de men sak posentivt iaf, jag har gått ner väger äntligen 89,8k äntligen under 90k på en vanligt våg hemma hos mig, jippi!!!! ska man spela lite just dance för att idag, för vädret ingen öjadre gå i domma uppförbackarna blir ju jätte blött, får nog dansa lite inne idag stället, ikväll tänkte fira med kyckling och ris, eller kycklingsoppa inte bestämt mig än.... men vad kul är börjar skriva igen, älskar skriva klicka på mobilen på morgonen lika dant prata älskar på morgon, fast jag morgon trött männskia. men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe inte blir kallt. ha de gött önskar mig lycka till för söker lägeheter på de gamla igen jag ger inte upp... xD

Ovido - Quiz & Flashcards