Direktlänk till inlägg 6 mars 2014

Dax att börjar blogga igen...

Av emelie - 6 mars 2014 20:29

go kväll mina vänner.


här sitter jag klor på tv på en torsdag kväll, har lite lite smått tråkigt än faktiskt, men lite seg oxå.

Sorry att jag inte har bloggat på bra tag nu vart lite mycket, men ändå inte, typ nästan glömt av min blogg o mina dejting sider som jag brukar surfar runt på när jag har as tråkigt, men just slog mig i huvudet, att jag har ju min blogg, att jag kanske skall ta blogga lite då o då, för vissa dagar jag har lite göra, typ träning o städning, pluggar ibland, jobb på det. Men jag skall försöka blogga lite lite då o då, säger varge gång, glömer av det, men den här gången inte glöma!!!


Har tänkt o tänkt att jag skall blogga och lägga upp lite promand bilder, för jag e faktiskt lite ute går med min hund ofta, men inte blivit av ta bilder ute, för älskar annars att ta natur bilder när väll e fint väder blå himmel, då tar jag en massa kort ute, även när jag väl hittar på saker oxå, har tänkte lägga upp, typ en dag på stad gbg o shoppar eller ge-kås typ.   


Har gjort lite förändring på mitt hår rött, men som sakt åker ut hela tiden, blir fort oranges lätt fort, försöker inte tvätta håret så ofta, har hemma torr schampoo hemma, men inte van andvända de hemma så, jag van duscha håret varandra dag ju, men nu mera en gånger i veckan, än faktiskt kanske nästa stek göra rastaflätor, eller bara har vanligt långt löshår, med clips i skall ja köpa till sommaren.   


Nä nu så har jag skrivit lite av mig än faktiskt, nu skall jag ta se på lång film, som jag brukar göra på torsdagar, typ en harry potter film, helt tokigt se på film ibland, älskar mest på thriller, men dock inte själv   Så får blir äventyrare harry potter lång film för mig, hahaha  ...



Love    Partyplingan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 12 mars 2018 09:41

god morgon mina sötnöttar!!!     jag tänker så mycket, men gör aldrigt nått åt de, men nu verkligen har jag bestämt mig, men först gå i skolan ett tag, sen men inte minst funderar på mini dag mysss måndag, börjar med youtube 2 gånger i veckan, me...

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.   här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, t...

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan   sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, st...

Av emelie - 6 april 2015 09:14

God morgon alla läsare.   tycker livet börjar kännas bra nu än faktiskt,  känner mig inte lika ledsen som gjorte i vintras nu när våren är kommen, blir man gladare med, sen tror jag det vad en hel del på p staven, som gjorte var lite nere och väl...

Av emelie - 21 februari 2015 10:53

Hejsan   nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag hära, ska försöka minstånde skriva två gånger i vecka,  men de händer saker hela tiden, tänker på bloggen jämte, gör jag, men skriver inget, tänker så här, men de här kan ja skriva och de här,...

Ovido - Quiz & Flashcards