Alla inlägg under april 2012

Av emelie - 27 april 2012 12:54

hejsan


nu äntlikgen vart i ullared i vecka shoppa loss verkligen men blir en resa ditt igen sen till sommaren när jessika kommer. jag e nöjd de köpt faktiskt men hade viljat shoppat mera, för jag behöver nytt nu, men först gå ner några kilo, för nu har jag bestämt mig tisdag 1 maj ska jag börjar med mina två timmar igen för vill gå ner i vikt faktiskt, bara ute gå tror de räker för mig. Då blir ny kläder igen. köpa lite spel med våra tjekvällar oxå twister vaad ju några som frågade jag hade men jag hade inte de kom jag på de när jag var där köpt sällskap spel men inga singelstar men de blir nästa gång ska ja köpa mera fest spel vi kan ha våra roliga kvällar.  


hade gött 

Av emelie - 3 april 2012 22:57

go kväll gött folkt.


blir sent skriva idag för emelie vart lite trött o seg idag fått kvälls städa istället hoppas inte grannar stör av min musik bara så sent vid åtta typ för gamlingarna ska se på tv. Som sakt blev kvälls städa istället hunnit lite idag skall ta de sista imorr, imorr blir de ta de sista måste även om jag inte orkar eller vill hjälper anneli med till förstås. men men senare idag hände ratten på bilen började ryka fick man lämna in den idag, imorr blir la gå till jobbet eller ta bussen får se hur jag känner, blir nog buss...  


Längtar väldigt mycket till på torsdag chefen kommer sen ska ja åka till pappsen över helgen vara där fira lite påsk, tänkte ja. som sakt ja längtar jätte mycket till helgen faktiskt.  


lovely   


Av emelie - 2 april 2012 14:27

hejsan


jag inte skrivit så mycket för vart så himmla mycket lägenheten och allt, jag äntligen flytta iaf till mitt gamla stället nu tänker jag inte flytta mera nu menar ja de med ska stanna här LÄNGE!!!  

Jag trivs som bara den har balkong igen som länge viljat ha, snart marskinerna i veckan hoppas jag, får i veckan tvättmarskinen e här iaf diskmarskinen får ja i veckan hoppas på dem funkar oxå, vore ju nice... 


just nu sitter ja med en caffe latte med kanelsmak som gjort själv, snart ute gå med vovven orkar dessa trappor igen, ej kommit in i de att verkligen bor på tre:de våning igen, men men ska man ha lyx blir small med e trappor de bästa mycket rör på mig igen. bbllläää vill man vara fin får du lida pin som dom säger. 


Så ska bossen komma med på fika i veckan på torsdag lite små nervöst faktiskt får försöka städa lite dag för dag idag till ex ska ja diska röja iordning iaf, imorr blir la damma lite överallt sista dagen blir la dammsuga torkgolven får ta bit för bit om chefen ska komma på besökt nervöst faktiskt. Men de ska nog gå bra kul ska de blir oxå. längtar tills på torsdag faktiskt, ska privata anneli ceije hjälpa mig lite på traven med städningen. hihi^^


Nä nu ska ja ut med hunden ha de gött lovely mig!!!      

Ovido - Quiz & Flashcards