Alla inlägg under april 2016

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan


sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, storm triv nu, svårt komma in i de, nya grannar, nytt folk över allt, sen e de inte bara jag som har flyttat, även jobbet, sen kommer ninni o pelle deras familj flytta i maj månad nära jobbet, vi kommer har dom till hands nu snart, ny rutiner myvket nytt, ta in nu, sen har jag skaffat valp med senaste halv året, svea heter hon, 9 månader nu, vart väldigt myvket, därför jag har haft träning körkortet promenader på hyllan ett tag innan, men jag ska försöka ta tag i detta nu på allvar, för ja väger nu över 90 kilo ett måste bort nu, 30kilo som ska bort ett mål, därför jag börjat ute igen, jag ska träna igen oxh, tänkte ja skulle göra de imorr, någon timme,fast de e fint väder imorr oxå.  


jag håller på söka peronlig tränare nu, med både mat och träning, jag tänkte jag skulle beställa mat på linas matkasse, för mycket nyttigt mat där finns levenrans tid hitt till kinna, men som sakt söker bra peronligt tränare nu, för mina kilo som ja har mål ska väck, för jag jobbigt anding när jag ute går, får mycket stanna till för andas, för de jobbigt, jag tänkte jag ska försöka lägga upp lite promand bilder även på bloggen och mycket facebook, även vad jag äter och så här på bloggen, tänkte försöka skriva ofta nu, igen såg sen senast ja skrev vad samma datum nämligen, men nu ska ja ta min smoothie här kopp te njuta en stund, får ja skriva mera imorgon, nu vet lite jag varför inte har skrivit på ett tag, jag ganska fullt upp att göra. men jag lovar försöka skriva igen på min blogg.   



mvh partyplingan

Ovido - Quiz & Flashcards