Alla inlägg under juni 2011

Av emelie - 30 juni 2011 19:53

hejsan


äntligen slippa alla desssa hundar o skällade över fyra veckor fem veckor semetern, fan vad gött....


Imorr blir åka STOCKLHOLM!!!! Jag längtar som bara den få sitta på tåget lyssna på musik bara njuta nu e ja på väg, så har resfeber som bara den nu, ja kan la inte få sova inatt plus denna värmen blir la sitta upp kanske se någont serier kanske förhäxad vem vet  . Men vad ja har längtat haft ont i magen hela veckan inte kunna sova helt tisdag natt somande ja inte för vid två plus värmen med för ja kan inte sova när de e så varmt, men ja skall inte klaga ja vet ja vet, njuter nu... 


Gud vad ja längtar tills imorr, lalalalalalalala vill tiden går.



Lovely    PPPPPuuusssss    

Av emelie - 28 juni 2011 20:59

hejsan


snart snart snart fredag!!!!!!!!!!!!! åka till stockholm skall ja o min kompis tjöta hela natten lång, ja la nog få sova på tåget förmiddagen. Men skoj skall de blir får träffa jessika mest inte sett på två år nu faktiskt inte haft råd men nu har ja sparat som bara den, nu har ja råd. xD äntligen!!! Men ja skall fortsätta spara sen till hösten o lite till med för jag skall göra en grej till hösten de får ni se då...


Idag e de varmt, har sommaren äntligen kommit? Kanske dom här tropiska nätterna kommer med snart man kan sitta ute hos jessika i hennes balkong om man inte kan sova när de e som varmast, för brukar inte kunna sova när de e så varmt, dumma mig inte har själv har balkong längtar får flytta igen faktiskt för då skall ja bo tre:de våning (igen) längtar till de med, ha BALKONG.  



Lovely      


Av emelie - 25 juni 2011 16:46

  








Av emelie - 23 juni 2011 16:02

tja


idag känns mig jätte konstigt haft ont i magen hela dagen inte kunnat äta så mycket lite frukt o fika liten middag typ, men hoppas de släpper snart, för jag mår inte illa iaf tror mest vanligt resfeber redan, kan få de en veckan innan även om ja skall resa bara till stockholm e stort för mig.   tror de e bara vanligt resfeber jag har fått, plus att jag jag behöver semestern snart orkar höra alla hundar skälla, fortsätter ju höra dom även ja e hemma konstigt nog när ja jobbar länge, behöver nog lite semetern snart...  


Då e man hundvakt oxå, siri busan e här hos mig över midsommar bara mysa med mig, hon sååå underbar hund så de inte finns brorsan hund, passar henne mellan åt. 





De här e bus bild sen när ja flyttade hitt... 


Lovely  

Av emelie - 20 juni 2011 18:36



Tja


Nu har gjort mina naglar till verkligen sommar naglar, jätte jätte njöd faktiskt!!! Henne tänker ja går ofta.  


  

Av emelie - 19 juni 2011 12:45

hejsan


ffyyyy ja längtar gäll mig vill åka nu nu nu, till stockholm, men två veckor kvar, jädra vad ja skall shoppa festkläder o smink för de faktiskt börjar ta slut hemma o skor.   Kommer ändra mig en hel del när ja åker till stockholm köpa mycket starka färger festkläder kanske lite mörkt med lite blandat bland annat, men de skall blir kul åka ditt hälsa på sin kompis med JESSIKA!!! Inte träffat henne på två nu e de dax igen hon skall kanske till mig med i hösten... Men kul skall blir få träffa henne sen, mycket bilder blir de med när ja shoppar, får be jessika ta lite bilder med...  


Puussssss       

Av emelie - 17 juni 2011 18:21


Idag sminkade mig faktiskt inte gör de på vardagar

så men idag e de fredag hade lust sminka mig mörk sott smink...


De blev bra faktiskt njöd, börjat faktikt gilla mitt hår jätte långt nu kan ladda upp bild hur ja såg ut för ett halv års sen när ja flytade hitt, slittet o kort var de.


 


Av emelie - 16 juni 2011 13:50

tja


gjorte om min blogg hemsida lite faktiskt innan semestern skall göra om den ennu mera sen efter semestern till hösten hade ja tänkte när de mera party o liv igen. Kommer upp bilder sen när ja har varit i stockhol härjat lite där, fan ja längtar ditt allså, två veckor kvar skall blir ssåååååå skoja inte finns mycket omgås med jessika sen mycket nfest nkläder shopping annat småt o gott.   Det skall blir jätte kul, längtar jätte mycket...








Hade gött pusss  

Ovido - Quiz & Flashcards