Alla inlägg under juni 2011

Av emelie - 3 juni 2011 08:10

tja


snart gått ner en storlek mindre till medium tror ni att ja e glad funderar på skitta i chipsen ikväll skall ja äta jordgubbar istället hihi^^ Jag jätte glad faktiskt ja skall gå ner fem kilo till den 1juli se om ja kan de tror ja fixar de med, fan vad glad ja blir kan avända mina gamla sommar kläder nu.... JIPPI!!!   

Av emelie - 1 juni 2011 20:11

tja


har avänt min blogg nu nästn en månad försöker försöker skriva varge dag men händer saker hela tiden inte alltid ja skriver exat varge dag, när man e sjuk eller någont. Så e de en månad kvar till stockholm med jädra vad ja kommer shoppa los köpa MASSOR NYA fest kläder till hösten mycket starkar färger o lite svart kläder kommer ja köpa o glitter =) Naturligtviss hälsa på min BÄSTA kompis oxå till varför ja åker ditt mest inte träffat henne på två år o ja haft råd åka någont stans heller komma ut igen gött livet e bäst  ...


Till varför ja vill flytta kunde inte hålla mig nu faktiskt vill bo på tre:de våning o med balkong saknar de grymt mycket kunna ta kopp kaffe bara sitta där lyssna på musik njuta av sola vad härligt de hade varit då, men ja skall inte flytta nu just nu, måste stå i kö ett domma här lägenheterna e inte lätta få tag kanske om ett år isf. Hade vart sssåååå härligt med balkong SAKNAR!!!!    



pussss lovely....    

Ovido - Quiz & Flashcards