Alla inlägg den 5 juni 2011

Av emelie - 5 juni 2011 17:40

tja


tänkte ta sväng till pappsen ikväll sova över där tills imor ledigt imorr med så jädra gött.   Nästa helg nästa lika dant lång ledigt för ja skall bada på torsdag morgon så fick ta ledigt där med torsdag fredag lördag söndag bara sen e de inte många veckor till semestern heller, längtar som en galning få åka till min kompis till stockholm bara mysa festa shoppa i stan!!! LÄNGTAR GÄRNET!!!!  


Nästa vecka tänker ja vara lite tuffare med mera frukt till mellan mål så rasar ner i vikt nu vill ju som sakt gå ner fem kilo tills den 1juli när åket till kompisen i stockholm de e för jag vill shoppa nya kläder känns dumt bara shoppa för ny still vill ju shoppa för nya storlekar o att de lättare hitta storlek 42-44 för då finns allting h&m o de där andra shopping affärerna...   Men som sakt skall försöka lite tuffare nästa vecka mycket frukt  iaf inga chips nu tills semestern.   nyttigare MAT!!!  


Nästa vecka börja träna igen iaf försöker träna två gånger i veckan men som sakt går mycket på jobbet bara tränar nu en gånger vecka över sommaren skall försöka tränna två gånger i veckan mycket motion gör ja försöker mina två timmar promenader min egna hund, men inte alltid lätt när väl går på jobbet räknar ja med dom min o min egna får motion med så klart...


Hade gött lovely  

   

Ovido - Quiz & Flashcards