Alla inlägg den 6 juni 2011

Av emelie - 6 juni 2011 13:30

tja


orkar städa idag detta värmen allså palla de, får blir på torsdag istället skall ändå tvätta den dagen med tror vad då ja skulle tvätta, kan lika gärna ta allting då.  

Hade tänkt träna med idag blir nog imorr efter jobbet, tror ja för måste nu verkligen börja helt igen iaf två gånger i veckan o träna, inte så kul men skall vara fin får lida pin, har redan blivit tuffare med maten igen helt hållet, försöker iaf, inte lätt... 


Ikväll blir de nog vara hos pappa igen faktiskt ut i fall att blir åska för ganska åskrädd av mig iaf nu början vart sån hög sommar värme så blir ja lite rädd för åska. Så de blir vara hos pappa ikväll, nu när ja hemma e för laga mat tills imorr för långa dagen slutar tre imorr laga middag tills imorr, o mellan målen så man blir pigg, orkar mera...


Nu till varför ja hemma skulle städa idag men orkar denna värmen allså fan 30 grader idag men skall inte klaga vi som längtat så efter värmen vintern har ju vart lång o kallt som satan nu på tiden att värmen e här jag NJUTER!!!!   fast långa promenader blir inte så lätt nu så varmt får kvälls promenader istället hihi 


Planer på flytta? jäpp iaf ställa mig på kö igen efter jag varit spärrat nu ett år till 1okt så har ja bott här faktiskt ett år ja skall bo här lite till faktiskt men till varför ja vill flytta e faktiskt tre:de våning igen plus en balkong jag saknar de faktiskt, ronja min hund letar efter balkong hela tiden här hemma, men nästa förhoppnings på ny lägenhet FAKTISKT...


hade gött    

Ovido - Quiz & Flashcards