Alla inlägg under november 2013

Av emelie - 13 november 2013 17:11

God eftermiddag!

Jag mår mycket bättre nu, inte haft ont i på hela dagen, bättrings väg, men jag ska på åter besök igen, så ja får ringa terra vårdcentralen i skene på fredag, för få tid på måndag, för måndag sista dagen på min medecin. :)

Jag vart jätte pigg hela dagen inte enns sovit middag idag bara vart pigg ätit som jag ska, vart ute gått med i blåsen, så måste hämta min mösse hos pappsen med, nu när det blåser mycket, vill inte ha öroninflammation igen. Men både bra o dåligt om jag skall på åter besök igen får vi se vad dom säger. För tyckte att ja inte ska ha öroninflammation så ofta som jag har. Men idag piggelina iaf, imorgon blir det JOBB!!! :D Sen på eftermiddagen ska fixa mina naglar igen fast egna, denna gången funderar ta bort lösnaglarna har bara lak naturell naglar innan jul.

Love mi

Av emelie - 11 november 2013 09:34

god morgon.   


Typiskt ju, på en måndag morgon, jag som har öroninflation igen kanske ögon oxå, faktiskt glibbade imorse när ja vaknade och att örat ran, suck roligt måndag nä!!! Kommer ju byggarna med, skall byta yter dörrar hära, fina o så kommer de blir mycket mycket mycket tystare i trappan, när grannen skall ha sina fester, som ja brukar höra varge helg, på tala om de, hade en okej helg med töserna, tills vi kom ut var de ses så där, men annars, en helt okej helg.   


Jag måste börjar skriva lite varge dag igen tänkte ja, för vart slarvigt med de igen, för de händer saker hela tiden, nästan lite för mycket, håller på ta körkortet, hade att jag  tänkte ta innan påsk, men innan jul nästa år iaf, för jag vill lära mig växel låda, ni tror inte att ja kommer fixa det, men jo e envis som berget, jag skall fixa detta även med växel låda, fast de tar tid, hinner ja plugga i mellan åt med, det skall ja göra idag, inte gjorte på en vecka igen, måste plugga, inte bara göra de roliga övningköra hela tiden, men jag tar tid, de kommer får göra oxå.


Träningen;

Den har jag lakt lite lågt nu faktiskt, om jag skall ta körkortet, för ja kan inte göra allting på en gång, sån e jag bara träna en gånger i veckan vattengympa på torsdagar, sen så går ja FAKTISKT ute går nu igen med hundarna, på jobbet och även min egna två timmar om dagen, en timme på jobbet, blir tre timmar motions där, lite därför ja inte orkar tränar som alla andra fyra fem gånger i vecken, knappt två ja orkar, om ja skall orkar ute gå med, annars blir de ingen Emelie kvar, så en gånger i veckan vattengympa, resten motion två till tre timmar om dagen, där ja ORKAR!!!   


love my  

Ovido - Quiz & Flashcards