Alla inlägg under augusti 2011

Av emelie - 29 augusti 2011 14:20

tja ikväll blir de sita läsa om körkortet även imorr börjar få ordning lite hära, träningen får ligga lite lågt nu för ja kan inte göra allting på en gång får ute gå mycket istället så länge... Men som äntligen börjar plugga på vanliga körkortet har ju bara de moped körkortet till min mopedbil så nu dax för de andra börjar på allvar här tror ja kommer fixa de hoppas ja nästa år ska ja ha de iaf...  



lovely   

Av emelie - 28 augusti 2011 15:10

tja inte skrivit igen på ett tag, men som sakt börjar förändra mig ganska mycket nu långt hår igen försöker går ner i vikt med inte så himmla lätt, faktiskt vill börja med mina promeander igen med två timmar sen har jag en timma på jobbet blir tre timmar om dagen borde ja går ner snart igen bara kämpa, ja tycker bara jädra ssåååå svårt. Men försöker gör ja går ner i vikt, sen så vill ja börja dansa till hösten med söndagar o plugg på körkortet oxå tisdagar fullt upp på en gång nu, se vad ja kommer orkar, plugg o dans, träna går ner i vikt mycket på en gång, men försöker försöker hela tiden... Men någon stans ska ja börja iaf får se hur jag kommer se ut till jul om jag blir small eller inte. hoppas på de o jobbar på de.


Det e bara jobba på de.  


Lovely  

Av emelie - 21 augusti 2011 19:23

gjort om lite med gamla bilder på min blogg tänkte kunde vara kul se hur ja såg för tre års sen o maria... 



lovely  

Av emelie - 21 augusti 2011 12:54

tja


nu har inte emelie inte blogga på ett tag för händer nästan nya saker hela tiden, orkar knappt hinner med bloggen, ibland men nu tänker ja försöka skriva lite varge dag faktiskt igen, på grund ja inte bloggar på ett tag finns viss sak att ja inte gör de, men nu ska ja börja igen helt...





Jag o maria, så här långt hår har ja haft, kommer ha de igen faktiskt, bara spara igen...    



Lovely

Av emelie - 17 augusti 2011 21:37



Mitt nya still till natur sminka iaf, jag ångrade mig får blir de får ja sminka mig svart till fester istället.  Men ja ska snart förändra mig mera faktiskt de ska blir skoj ändra sig lite, gillar förändringar nu har haft mitt röda hår med rätt länge... Men ni får se om ett par månader hur ja ser ut när ja fyller år, jädra blir de förändringar.... 



Lovely    

Av emelie - 10 augusti 2011 17:00

  hejsan


ville vissa lite hur ja såg ut i vintras när ja flyttade hitt igen, en tjejkompis som hjälp mitt hår jätte mycket klippt deo färgat, jag går nästan aldrigt nu mera till frisören. Men som sakt de blonda såg ja ut i vintras o de röda nu, någont förändring, har börjat spara de långt verkligen.   



Jag e jätte njöd med mitt hår...  





Lovely pusss**

Av emelie - 7 augusti 2011 13:04

tjja


nu börjar de allvar, tänkte börja mina två timmar promenader igen med vovven helt o träningen, för nu ska försöka igen blir small få plattade mage... Tänkte börja sluta äta allt vitt o socker med, så man rasar lite i vikt ner, men imorr gäller de skall ja träna igen helt hållet tre gånger i veckan e de tänkt plus promenader på de, slipper göra långt uppvärminingen på gymmet hihi . Men träning igen promenader kommer detta funka faktiskt passa på innan vintern med många månader ja hinner går ner till dess... Vill ha kondtion tillbaka igen med så...



Träning på gång imorr  


Lovely    

Av emelie - 3 augusti 2011 20:17

hejsan


igår var ja o pelle o hanna judith, pappa på nordens ark, de vad jätte skoj åka ditt vet inte sen jag var där sist faktiskt 5-6års sen tror ja har ändrat sig mycket, mera djur har de kommit med typ tigra var inte där när jag var där sist vad lite kul, nu fick jag se vargarna med hur roligt som häftigt se vargar tycker ja. Men mycket trevligt var de igår men hade glömt alla dessa backar, vilken kondition jag fick då var helt färdigt när vi skulle åka hem somnade nästa direkt hem så trött blev ja efter dom backarna.



     



   



 


Tiger vad inte lätt ta kort faktiskt för hon eller han gick bara fram o tillbaka men fick någon lunda bra bild iaf, fina katter de där faktiskt. 


Hade inte tagit någon bild på vargarna faktiskt för vi satt fikade faktiskt så han inte ta några bilder på dom...



lovely   

Ovido - Quiz & Flashcards