Alla inlägg under mars 2013

Av emelie - 31 mars 2013 15:20

hejsan


trorde blir en lång runda idag men de blir vilodag idag, får villa lite mina fötter, de känns bättre med idag, men mamma sa att det är efter två tre dagar alltid värst när man inte tränat på ett tag eller ute gått får man träningsvärkt, jag måste verkligen börjar igen väger under 80kilo någong gång, nästa vecka tisdag core lite kondtions träning torsdag vattengympa oavsett typ, min träning nästa vecka och ute gå en timme nu verkligen varge morgon innan hög värmen kommer så man inte kan ute gå, jag vill passa på nu när det lagomt varmt vår ute gå. 


Idag känns de helt lagom varmt ute kände jag nu gick sväng runt kyrkan i örby, helt underbar, jag faktiskt balkongen dörren öppen hos mamma, Ronja bara kutta ut för lilla säg i solen lata sig idag, blir det, ibland får man ha vilodag, de måste man för orkar nästa dag sen.... 


hade lust skriva lite idag, för igår var jag så trött iengligen inte orkade skriva igår, jag skriva lite annant idag än träning o ute gå, tänkte ja skulle olja mitt hår idag för behövs nu de e sssååååå slittet efter mina lockar gjorte o hos frisan, men jag skall vara ärligt hållde inte mina locka mer 3 veckor dom snart borta, är la för jag så mycket slingor tar knapt, när gjorte hos frisan fick nästan ha medlet och spollarna i 45min för de skulle tas sig, funderna tar bort mina lockar faktiskt innan jag gör någont mera med mig hår, göra egna lockar enns går tar bort de kanske inte ska göra, bara låta de vara kanske? bara plata de kanske för de blev ses så där skall vara ärligt, men de kommer vara snyggt sen till juni månad då tona de lilla min favorit färg, jag skall köpa lös hår om två veckor med sånt lös med clips och kan leka med, tänkte ja skall ta kort på de sen när jag in handlat det om två veckor, jag längtar tills den 18:e då får lön får shoppa mera i göteborg igen både kläder och hår, bara längtar!!!



love mi  



 


Typ så jag skall ha till semestern iaf med lockar maria motazami lockar skall ja till hår clipsen...   


Av emelie - 29 mars 2013 22:24

Go kväll.

Jag har glömt av skriva idag händer ju så mycket, vet vad ja skall skriva, idag har jag varit ute gått över en timme, jag helt slut, skitt ont mina vader o fötterna, borde träna mera har inte tränat alls denna vecka vart trött inte orkat, men nästa vecka måste ja träna igen ett måste tisdag o torsdag, märkte lite nu, vart bara ute gå fick upp flåsen igen o stanna några gånger var ja jobbigt så ja måste verkligen. Men som sakt tränings värk har ja iaf de känns i vaderna.

Jag haft toppen dag nu är jag hos mamma ätit gött dricker nu lite vin vit vin göttar mig, sen kom anneli och hennes kille igår vi titta på film jag nästan var på väg somna flera gånger inte van vara uppe så sent brukar, vara uppe bara till tio elva, men jag klarade vara upoe till ett sen somnar de ja direkt igår när dom gick haee rasta hunden så trött är, de fansen hur ja orkar vara uppe till nästa fest inte van som sakt. Hehe^^ men de får la gå dricka mycket kaffe oxå nästa fest så ja orkar.... ;-) men mysigt hade vi igår trevligt.

Imorr skall ja till farmor mysa lire med henne o farfar äta påsk mat vi brukar göra de på påsk, blir inget festande för mig i helgen ahaha ;), blir va hemma bara göttas mig och ute gå så inte går upp nu förstar alla kilo. Så de blir var hemma.

Men nästa vecka träning o ute gå, ni får se lite bilder nästa vecka när ja ute går. Hihi^^


Love mi ???

Av emelie - 25 mars 2013 16:33

god efter middag


nyss hem kommen från willys mat affären, stor handlat mycket mat, så nu klara ja mig tre veckor minst, men de var fansen inte lätt bärra två stora pappperspåsar på tre:de våning, jag bor på tre:de vången hösgt upp, som typsigt jag storm trivs i min lägenhten, men jag skall inte klaga, jag trivs våra värt de bära upp matkassarna faktiskt, tog båda kassarna upp så nu e jag helt slut. 


Men gött värder har vi iaf idag känns skönt att våren äntligen kommer lite smyggan, vi behöver det nu alla ihopa kan jag tänka mig värme o sol kunde sitta ute njuta, inte frysa, kunde dricka kaffe äta jordgubbar o grädde, vem längtar inte de då? jo JAG!!! Vill ha sommar kunde vara ute mycket, men men vad gör den är på väg iaf, jag faktiskt gött utan halsduk idag, lite skönt, men känns lite för tidigt ta av den än, för plåser kallt än, men solen är varm, bra kan bleka mitt hår när väl ute. hihi^^


Nä nu skall jag ta sätta på någont smallville, börjat se de nu försten ser inte dom tre häxorna längre, som heter förhäxad det är en av mina favorit serier har nog sett 100000000000000000 gånger, jag dom utan till nu från 1-8 sesånger jag menar de jag sett alla kan dom, utan till typ, därför jag börjar se lite annant serier nu smallille finns hur många avsnitt se på spännande e de med. Så nu skall ja titta på de dricka kaffe som in handlat idag tre paket så klara mig.   




  

Av emelie - 24 mars 2013 19:14

hej 


haft grymt roligt 40 års fest min faster malin, som fyller år i engligen på lång fredag, men vi hade en överrasknings fets i sätila i helgen var nog uppe till fyra den den natten, haft roligt hade vi, efter maten körde malin igång, med dansparad över hela buben, alla börjar dansa med, lite kul sen hade efterfest hos henne med, jag fick sova över, men jag känner mig inte bakis idag iaf, bara JÄDRIGT seg idag hur TRÖTT SOM HELST vet inte om jag kan enns sova i natt, så trött är jag nu. Men kul toppen helg, fredags var jag hos pappa åt räkmacka tog mig en cider och nubbe till. Ibland får man unna mig faktiskt nu vart dukigt, inte när jag varit förkylder kanske, får man inte träna haft över en månad uppehåll med träningen, men imorr kör jag igång igen, med min träning skall jag på spinning o stepstyrka, prova lite där, sen ja gymma lite om jag orkar, tänkte åka lite tidigare imorr för hinna gymma med. Nu är jag igång igen, men svårt komma igång själv, men bita sura äpplet åka ditt, nu funkar ju bilen igen med jag åka ditt på måndag/imorr. Hittade lite ny stil som jag ha till sommaren kan vara lite blandat både 60tals stilen, kommer handla mycket på bikbok nu fram över köpa in lite ny stil där, nu dom har rean med får passa på. Sen skall jag faktiskt färga eller shampoo tonna mitt hår juni/juli månad faktiskt kommer blir för ändringar här som småning om faktiskt, bara några kilo som skall ner oxå min 17k ska bort. hihi^^ det går sakta men säkert med mitt, jag kommer inte shocka ut er helt inte, jag tar en bit för bit, in handla lite nya kläder med så.   


 


typ sådan färg skall ja ha och långt hår, när väl skall ha detta kommer ja ha de länge, ingen idé att ni tjötar på mig skall ändra till nartuel vill ha detta nu verkligen har bestämt mig.



 


sen med den lilla färg, skall ha lockar till de med oxå. kommer blir snyggt, jag har verkligen tänkte igenom nu faktiskt, med till de 60tals smink och klädd stilen, så det kommer blir snyggt, en small emelie till sommaren, blir perfekt.   




love  

Av emelie - 22 mars 2013 17:09

hej hej


nu har jag hittat en bild som jag vill se ut någont likande iaf mörkt lila hår 60style make up, som jag skall till semestern, måste bara får håret villa ett par månader först, så jag får ser ut som gör så länge, men till sommaren clips hår mörkt lila 60style make up....



 


  

Av emelie - 20 mars 2013 07:26

God morgon världen!!!!!

Onsdag idag då idag skall hälsa på maria hennes lillplutten elias, skall blir kul se om fröken har märker någont när ja kommer till henne, för fjek örhängen och nytt piercing där upp på örat en ny, satan vad de gör ont töja bara lite lite en millimeter bara, men har kunnat sova ändå rätt bra faktiskt. Nu har lite örhängen iaf, jag ska pierca mej mera till hösten när ja har Sparat lite efter sommaren. ..

Av emelie - 17 mars 2013 16:03

tjoho...


Så där kan jag börjar blogga lite dag för dag, för nu har jag appen i mobilen oxå, när jag tråkigt på bussen eller jobbet, när jag är ledigt också, kan jag blogga när jag vill vart som helst, och när, kan hända lägger upp bilder ibland, men idag blir ingen ego bild för jag ser för jävligt ut i håret står år alla håll, sen skall tona min lugg idag tänkte ser lilla igen, jag skall tona mitt hel lilla till semestern när jag har lite mera pengar, skall jag förlänga de med, men de blir när jag gått ner några kilo till. På tala om det har snart faktiskt ¨gått ner 9kilo från p-stav, gick på på den nästan 10kilo för åt som en galning, men nu gör äter lagon typ tre- fyra om dagen och frukost, för jag mår mycket bättre nu, är la därför jag gått ner några kilo, men jag skall inte tagga ner, efter det gått ner väger under 80k, skall jag går ner ännnu mer skal väga 65kilo och lite till, bara kämpa för mig faktiskt, sen går vi nu på morgonen igen jag Ronja 45min, hon blir trött med, när jag jobbar ligger hon sover fyra fem timmar när jag borta göra ärende. Men som sakt jag mår mycket mycket bättre, kommer mår bättre längre sen när jag gått ner till vikt mål gladare.   


Så nu skall jag spara pengar till sommaren köpa löshår, sen skall jag faktiskt på festival i sommar göteborg, de skall blir ssåååå himmla kul, första gången jag skall på festval, så jag får nog vänta med en valp nästa år istället för jag vill hitta på saker först, roliga saker festa, ha alltmänt roligt i år, göra roliga saker med till hösten skall, men de säger jag inte ännu, de skall blir hemlis får ni veta då, vad jag hitta på till hösten, lite planer.    Så valp får vänta ett år till faktiskt, så man inte känner helt fast vid den sen.


Så idag har skrivit av mig lite, var länge sen jag skrev så här mycket, kommer upp ibland var jag kommer på vad jag skall skriva, men jag försöka skriva ibland lite till, för behöver skriva av mig i mellan åt, som nu, hihi  ...


lovey mi  

Ovido - Quiz & Flashcards