Alla inlägg under augusti 2013

Av emelie - 13 augusti 2013 18:08

Så här kanske de blir till någon dag innan nyår med lockar en månad innam jul... ;-)hihi nu fick ja ladda upp bilden. :-D

Av emelie - 13 augusti 2013 11:56

Tja go för middag.

Här sitter jag villar på jobbet vilar en stund o försöker blir torr efter allt regn väder med hundarna, nu sover dom hära e tysta. :-)

Till nyår;

Nyår blir de nog förändringar tror ja, hoppas ja, hoppas jag iaf, för nu har ja faktiskt inte gjorte någonting med mitt hår på, fyra fem månader snart, jag kan nu mera locka de nu till festerna iaf, lite fin blir ja allt, men längtar grymt nu, får göra stora fina locka sen tona över de lila, blir de dagen innan nyår blir de förändringar. :-)

Promenaderna;

Denna vecka försöker ja ute gå mycket med hundarna och även min egna, mycket kvälls promenader blir de nu med oxå. Men träningen blir på allvar nästa vecka börjar alla aktiviteterna igen typ step styrka o core de här som ja gillar... Sen så kommer ja nog in på vattengympan hoppas ja att ja kommer in, de e as kul man blir så härligt trött efter råt tycker speciellt på jösten o vinttern, får man sån rombastu oxå... ;-)

Ha en härligt tisdag på er. Mvh Emelie

Av emelie - 11 augusti 2013 20:53


kanske skall sminka så sen senare i höst kanske, blev allt lite sugen igen... :P


emelie

Av emelie - 10 augusti 2013 12:55

Av emelie - 10 augusti 2013 12:37

Lördag.

Idag blir de åka titta på hundkapp i borås, jätte länge sen jag tittade på hundkapp greyhound park, med familjen o lilla juddan hoppas ja med oxå. ;-)

Känns idag de e åska i luften min huvudvärk har inte släppt ännu, ändå har ja ätit druckit tre de koppen kaffe ändå inte släpp, men hoppas släpper sen när ovädret kommer. Jag är kvar hos pappa i helgen, var lite skönt komma till pappa igen, men nästa helg vet ja inte vad skall hitta på, men de e en vecka kvar tills dess, först jobba o träna.

På tala om träning, ja har gått ner tre kilo denna vecka nu väger 80k, äntligen längtar väger 75k eller ännu mindre, 65km skall ja väga därför tränar som ja gör, måste ner mina kilo, sen skall ja göra en grej med nästa år, måste nå mitt mål. :-D

Mvh Emelie :)

Ovido - Quiz & Flashcards