Alla inlägg under april 2013

Av emelie - 24 april 2013 20:24

hejsan


förlåt förlåt förlåt att jag inte skrivit på ett tag ige, men händer så mycket hela tiden, vet inte vart ja skall börja skriva, så jag faktiskt skriver lite då och då, även i mobilen som ni kanske har sett. Idag är fröken verkligen emelie seggg trötttissss som helst, men jag iaf städa köket tat disken, håller på med tvätten än, tur jag inte har tvättstuga iaf fick springa upp och ner varge timme, för de orkar ja inte som bor tre:de våning, nej nej orkar inte, men jag har lite lyx, så jag kan tvätta inne i lägenheten istället, men seg där med, började med idag kl två tre tiden kanske? fortfarande massa tvätt kvar, håller på med än faktiskt, vill vara klar någon gång, men får la fortsätta imorr med, bara tvätta, skall vika in de med, ååååå blir aldrigt klar. Idag är emelie sssssseeeeeegggg!!! som jag skrev innan på status, vart mycket kaffe, ätit. Men jag iaf handlat oxå, knappt ja orkade idag heller så.   


Några av er som har sett mig kanske i byn eller kinna, ni kanske inte känner igen mig så, men jag har faktiskt inte skrivit så öppet om de faktiskt, men jag kan inte hålla mig längre, men förra helgen var i göteborg köpte mig löshår för denna gången hade jag faktiskt lakt udan pengar till hade råd till de, men jag har limma in lös håret nu, nu är jag lång hårigt känns hur gött som helst ser inte så slittet ut heller mitt korta, nu skall ja låta de var faktiskt i fyra månader inte göra nått...    Så de får växa långt oxå, vill ju har låkt mitt egna hår långt. Men jag storm trivs i de jag tänker ha de nu faktiskt länge, låta de vad nu i fyra fem månader får vila i mellan åt, förra gången hade jag faktiskt vänta tre månader därför jag färgde blont inte slitta på det. Men storm trivs i de mitt lösa långa hår!!!!   



hade   

Av emelie - 15 april 2013 12:20

God middag.

Idag e jag jätte seg, vett skyttan om enns blir promenad idag så seg e jag idag, men de är jag ibland på måndagar så inte så konstigt. Sen så har regnet kommit med blir man trött av vädret, så idag blir de kaffe o vatten försöka vakna till liv....

Idag blir de nog plugga lite på körkortet sen spela sims3 börjat med de igen faktiskt, jätte kul när väl igång med spelet tror ja faktiskt spela någont timma får blir de idag, allmänt ta de lungt i efter middag faktiskt... ;-) vart helt slut efter helgen men ovanligt var de.

Hade ^-^

Av emelie - 12 april 2013 12:32

God middag.

Idag är ja hur seg som helst, blir de mycket de sånt här väder, regn, regn, regn, sen så har träningsvärkt med fast än ja har stretchat faktiskt, men de är la så när ja bäl igång på allvar igen har faktiskt tränat två gånger denna vecka och ute gått på det har gått ner ett kilo, nästa vecka ska gå ner två, för slutet av denna månad ska ja väga under 80kilo iaf jag får la gå på morgobeb med igen 40min först, de sig bräner mera fett då på morgonen på morgonens promenaderna. Men som sakt har tränat iaf denna vecka och nästa vevka lite tuffare faktiskt mera promenader, så ninni om du läser detta vill ja ute gå nästa vecka. :-)

Jaja helg iaf äntligen säger ja, jag ska vara hemma denna helgen bara slappa och sova länge om man får, för imorse fick ja inte då kom vår maskiner igång började städa kl sju imorse suck säger ja, ja som ville sova till tolv, visste att regnet skulle komma med blir ja extra trött av regnigt väder, lika dant blir åska ute då sover ja, fyra timmar för ja rädd för åskan.

Men ikväll skall ja se på maria matazami titta på lest dance sen efter de en film faktiskt eller spela sims3 var länge sen ja gjorte nu spelade sims3 börja igen. Sen skall ja äta lax ungstekta grönsaker och sallad till de lite potatis o sås till kanske vitt vin ikväll så ja skall bara mysa för mig sjäkv ikväll faktiskt.... :-) ha de

Av emelie - 4 april 2013 07:52

Torsdag äntligen säger ja, ikväll blir de vattengympa, har ju som sakt inte tränat på över en månad, på grund förkyldningar o magsjuka, är inte de är de röda vecka oxå kan ja inte alltid bada, men idag/ikväll blir de ja skall åka en timme innan ocå kondtions simma brukar göra de. Och så skall försöka ute gå isag med fina underbara vädret. Nu sitter i soffan bara gosar med min hund morgon myss och dricker kaffe se på nyhetsmorgonen, mitt ja brukar se de på morgonen även på helgerna, älskar det faktiskt är inte på morgonen på helgerna så är serier. ;-) hihi nä nu skall forta sätta dricka morgon kaffe är så götti gött gött.....



????????

Ovido - Quiz & Flashcards