Direktlänk till inlägg 12 april 2013

äntligen helg.

Av emelie - 12 april 2013 12:32

God middag.

Idag är ja hur seg som helst, blir de mycket de sånt här väder, regn, regn, regn, sen så har träningsvärkt med fast än ja har stretchat faktiskt, men de är la så när ja bäl igång på allvar igen har faktiskt tränat två gånger denna vecka och ute gått på det har gått ner ett kilo, nästa vecka ska gå ner två, för slutet av denna månad ska ja väga under 80kilo iaf jag får la gå på morgobeb med igen 40min först, de sig bräner mera fett då på morgonen på morgonens promenaderna. Men som sakt har tränat iaf denna vecka och nästa vevka lite tuffare faktiskt mera promenader, så ninni om du läser detta vill ja ute gå nästa vecka. :-)

Jaja helg iaf äntligen säger ja, jag ska vara hemma denna helgen bara slappa och sova länge om man får, för imorse fick ja inte då kom vår maskiner igång började städa kl sju imorse suck säger ja, ja som ville sova till tolv, visste att regnet skulle komma med blir ja extra trött av regnigt väder, lika dant blir åska ute då sover ja, fyra timmar för ja rädd för åskan.

Men ikväll skall ja se på maria matazami titta på lest dance sen efter de en film faktiskt eller spela sims3 var länge sen ja gjorte nu spelade sims3 börja igen. Sen skall ja äta lax ungstekta grönsaker och sallad till de lite potatis o sås till kanske vitt vin ikväll så ja skall bara mysa för mig sjäkv ikväll faktiskt.... :-) ha de

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 12 mars 2018 09:41

god morgon mina sötnöttar!!!     jag tänker så mycket, men gör aldrigt nått åt de, men nu verkligen har jag bestämt mig, men först gå i skolan ett tag, sen men inte minst funderar på mini dag mysss måndag, börjar med youtube 2 gånger i veckan, me...

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.   här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, t...

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan   sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, st...

Av emelie - 6 april 2015 09:14

God morgon alla läsare.   tycker livet börjar kännas bra nu än faktiskt,  känner mig inte lika ledsen som gjorte i vintras nu när våren är kommen, blir man gladare med, sen tror jag det vad en hel del på p staven, som gjorte var lite nere och väl...

Av emelie - 21 februari 2015 10:53

Hejsan   nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag hära, ska försöka minstånde skriva två gånger i vecka,  men de händer saker hela tiden, tänker på bloggen jämte, gör jag, men skriver inget, tänker så här, men de här kan ja skriva och de här,...

Ovido - Quiz & Flashcards