Alla inlägg under maj 2014

Av emelie - 18 maj 2014 17:31

tja


jaha här sitter jag vid min bruk, fixat lite hemmet med, innan jag sätta mig helt ner, bädat säng och försökte fixa hemtelefonen men de gick ses så där, skall köpa ny billigt peng sen i veckan.   


jahopp nu har slavat igen på att skriva på bloggen, tiden rinner i väg knappt hinner sitta ner skriva, jag gillar skriva på bloggen, men när väll händer för mycket saker ibland, hinner ja knappt skriva än faktiskt, lite därför jag inte har skrivit på ett BRA  tag nu, men ja skall försöka iaf en gånger i veckan skriva på min blogg. För de e skoj än faktiskt av sig mellan åt, när de händer lagom saker typ lång promander i skogen med hunden, de händer att jag tar kort ute nartur bilder och så, eller fest bilder oxå kommer ibland.   


Har en gilla sidan med ni kan klicka gilla på Partyplingan heter jag där bara söka kommer upp lite bilder statusen upptraderar jag ibland två gånger i veckan, försöker inte vara så jätte aktiv där, men de händer.


Som ni har redan märkt så har gjort förändring på mitt hår redan, de e wildfre heter den färgen på manic panic köper de på shock mellan åt  där, för den e toning andvänder jag nu, för inte skada som sakt håret med färgning och blekning när man väl vill ändra sin hårtoning , för när de e toning kan du bara bleka den en gång räcker sen kan du byta den du vill ha, tänkte jag skall byta igen sen till hösten mörkt lila, den jag vart ute efter as länge , har den hemma redan, eller mörkt blåt, ej bestämt mig ännu, men nått sånt sen till hösten fyller 30år.   


oj då nu blev detta as långt skriva idag. men kul vad de när sätter igång med skrivande hehe^^ 


men hade gött alla där ute facebookera, vänner, släktingar familijen, men sökt sen partyplingan på facebook hittar ni mig där. 


mvh partyplingan/emelie  


Ovido - Quiz & Flashcards