Direktlänk till inlägg 22 september 2012

färgade de mörkt...

Av emelie - 22 september 2012 17:55

hejsan


de blev mörkt lila men inte länge, men hon sa de blir så, när jag färgade mörkt första gånger, kommer de åka av färgen, men jag ska färgade mörkt lila igen, kommer nog ha de ett år fram över, vill spara håret oxå, jag kommer nog inte färga mitt hår så ofta längre, inte klippa de så ofta heller, vill spara nu fram över. Men nu e de slut på de förändringar på ett bra tag, nu ska jag bara går ner i vikt oxå, minst tio kilo innan jul?`hoppas de kommer går bra kommer nog blir lite små irrterad för ingeting blir lätt sån, men de ska jag göra nu innan jul, blir mycket ute gå igen mina två timmar, sen har jag börjat tränat med igen, ska träna nu på måndag någon timma, börjar sätta igång. till varför jag vill träna e lite för att jag vill har leonberger sen om någont år, vill få upp kondition sen, Leonberger blir de fram över, kanske inte nu måste få upp kondtionen först, blir en terrier nästa år lika dant som har nu fast en, svart bordeterrier, som hade tänkte från början. Så nu ligger till vad jag kommer göra innan jul försöka iaf, får vi se sen när jag gått ner mina tio kilo innan jul, jag hoppas på...   


love mi emma-lisa  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 12 mars 2018 09:41

god morgon mina sötnöttar!!!     jag tänker så mycket, men gör aldrigt nått åt de, men nu verkligen har jag bestämt mig, men först gå i skolan ett tag, sen men inte minst funderar på mini dag mysss måndag, börjar med youtube 2 gånger i veckan, me...

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.   här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, t...

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan   sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, st...

Av emelie - 6 april 2015 09:14

God morgon alla läsare.   tycker livet börjar kännas bra nu än faktiskt,  känner mig inte lika ledsen som gjorte i vintras nu när våren är kommen, blir man gladare med, sen tror jag det vad en hel del på p staven, som gjorte var lite nere och väl...

Av emelie - 21 februari 2015 10:53

Hejsan   nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag hära, ska försöka minstånde skriva två gånger i vecka,  men de händer saker hela tiden, tänker på bloggen jämte, gör jag, men skriver inget, tänker så här, men de här kan ja skriva och de här,...

Ovido - Quiz & Flashcards