Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

toppen helg

Av emelie - 23 oktober 2011 14:34

hej


fredags tog bara lungt helt för mig själv kollade på förhäxad. spelade lite sims3 i helgen med husdjur som äntligen har kommit, skitt skoj spela de faktiskt inte van spela för länge bara någon timma knappt sen måste ja ta en puoes efter de sen kan ja fortsätta igen. Igår var man hos pappsen med anna o christer e här känns verkligen jul näramar sig för dom kommer alltid några veckor innan första avänt, sen var pelle o hanna lilla judiht hos farfar var full enirge lekte länge igår, men ja ville inte hålla henne för mycket förkylder.   Men kul var de iaf god mat som alltid  .


Tänkte ja ska försöka blogga lite varge dag nu fram över om man orkar hinner inte alltid ja gör de, men försöker någon gång i veckan iaf, sen har funderaringa göra om min sida sen fram över till jul faktiskt blir föränring igen på denna sidan.  


Så har man börjat lite smått promenar igen tar nu mera bara 45-60min varandra dag sen ökar ja den försiktigt vill börja mina två till tre timmar om dagen igen som hade ett tagsen eller ja för några års nu rätta sakt, vill börja ute gå o träna igen inte gjort de heller på ett tag...   men men sakta med säkert fram åt...  



Lovely       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 12 mars 2018 09:41

god morgon mina sötnöttar!!!     jag tänker så mycket, men gör aldrigt nått åt de, men nu verkligen har jag bestämt mig, men först gå i skolan ett tag, sen men inte minst funderar på mini dag mysss måndag, börjar med youtube 2 gånger i veckan, me...

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.   här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, t...

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan   sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, st...

Av emelie - 6 april 2015 09:14

God morgon alla läsare.   tycker livet börjar kännas bra nu än faktiskt,  känner mig inte lika ledsen som gjorte i vintras nu när våren är kommen, blir man gladare med, sen tror jag det vad en hel del på p staven, som gjorte var lite nere och väl...

Av emelie - 21 februari 2015 10:53

Hejsan   nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag hära, ska försöka minstånde skriva två gånger i vecka,  men de händer saker hela tiden, tänker på bloggen jämte, gör jag, men skriver inget, tänker så här, men de här kan ja skriva och de här,...

Ovido - Quiz & Flashcards