Direktlänk till inlägg 19 december 2012

så här kort hade jag i sommras... =)

Av emelie - 19 december 2012 18:52

hej hej


nu börjaste min blogg igen, jag vill börja blogga om hår vikt promenader, träning, hundar, e var jag kommer att blogga om med andra ord lite allt möjligt, som sakt har inte bloggat på ett bra tag för inte orkat, men nu ska ja försök LITE VARGE DAG FAKTISKT...   



 

Så här kort hade jag i sommars 2012, grymt saknat min lug,g rosa håret faktiskt, de gör jag,fast än jag håller på med de, gillar förändringar, och gillar shockaa ut er ser andras minner...    det kommer blir starkar färger igen till sommaren när jag gått ner några kilo får jag min lilla belöning färga de till rosa, nu sa fel igen, menar tona de till rosa och tona svart under grymt sugen sen till sommaren...   



 


år 2007



 


år 2008


 


år 2009


 


dom åren jag såg ut iaf, hittade inte med den röda luggen o rastaflätterna ligger på min andra datorn kanske, ni har ju sett dom oxå på fejjan...    men de dom bilderna, jag sett ut om åren förändringar kanske?   



lovely mi   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 12 mars 2018 09:41

god morgon mina sötnöttar!!!     jag tänker så mycket, men gör aldrigt nått åt de, men nu verkligen har jag bestämt mig, men först gå i skolan ett tag, sen men inte minst funderar på mini dag mysss måndag, börjar med youtube 2 gånger i veckan, me...

Av emelie - 28 april 2017 10:50

god morgon.   här sitter ja med min kopp kaffe vid datorn, ska försöka skriva lite igen på min blogg, lite varge dag, ni hänger med mitt varadags liv, fast jag e hemma mycket nu, älskar vara hemma, fast inte trivs hära, för de gör jag gör inte, t...

Av emelie - 4 april 2016 19:17

hejsan   sorry sorry jag inte skrivit på as länge på min blogg, har varit så myvket om gring mig nu de sista vet inte vad, jag vet inte ens vad jag ska börja ska börjar skriva igen, jag har iaf flyttat, som kanske flesta vet, bor nu i rad hus, st...

Av emelie - 6 april 2015 09:14

God morgon alla läsare.   tycker livet börjar kännas bra nu än faktiskt,  känner mig inte lika ledsen som gjorte i vintras nu när våren är kommen, blir man gladare med, sen tror jag det vad en hel del på p staven, som gjorte var lite nere och väl...

Av emelie - 21 februari 2015 10:53

Hejsan   nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag hära, ska försöka minstånde skriva två gånger i vecka,  men de händer saker hela tiden, tänker på bloggen jämte, gör jag, men skriver inget, tänker så här, men de här kan ja skriva och de här,...

Ovido - Quiz & Flashcards