Alla inlägg den 6 januari 2014

Av emelie - 6 januari 2014 10:48

god morgon...   



Nu skall jag försöka blogga en gånger om dage, gör inte de kan beror på att jag e uppdagen, men kommer blogga dagen efter isf.


Jo jag vill säga att jag kommer lägga ut lite allt möjligt mitt hår, min hobby, naglar, har en egen hobby hemma nu, gör de inte ofta, har de endas på fredagar hemma, som sakt de lite gifter jobbar med, men jag tycker de e kul pyssla med naglar o hår förändra mig lite då o då, jag skall göra de rosa hår oxå, men håret måste få lite villa, håller på ta bort mitt gamla slita håret nämligen, permanetingen allså lockarna måste bort, jag vill ha de friska håret o försöka inte förstöra de, så därför de tar långt tid göra de till rosa, men till våren förhoppningsviss hoppas jag blir till rosa... Som sak tillbaka naglar jag har de som hobby, gör mest nöjen tycker de e kul, jag e inte utbildad e jag (INTE) men jag tycker de e kul, därför jag gör de snyggt, gå in på min gilla sidor kolla där jag heter


facebook:


partyplingan

partyplingan nails


kolla på dom om ni vill...  men jag skall försöka blogga lite då o då iaf, har tänke med om att göra om min startsida här på bloggen men jag vet inte hur den skall se ut ni kanske har tips på hur den kan se ut vill att den skall ut? skicka till mig på partyplingan, så svara  ja på det faktiskt, kul att ni följer mej o mina blogg om jag fortsätter blogga, kommer även lägga ut ute gå bilder o nyttigt mat oxå inte bara hår  o naglar, lite allt möjligt även lägga upp bilder, nu vet hur de funkar på denna sida även på mobilen kommer jag lägga upp när jag har tråkigt på bussen eller nått resa är på väg till... 


mvh emeliesolveig/partypligan

Ovido - Quiz & Flashcards