Alla inlägg den 4 maj 2011

Av emelie - 4 maj 2011 17:21

tja jag taggade som fan till helgen längtar as mycket till helgen. :D just nu håller ja på tvättar tänkte börjar plocka lite här hemma gör ordning fint snyggt.


Idag har man lämnat in bilen så man fick gå till jobbet o hem o till hemköp handlat rört mig jätte mycket idag e helt slut, funderar på faktiskt börja gå till jobbet nästa vecka för skall blir varmt igen lördag 20grader ;P så jag skall faktiskt börja gå, rasar ner i vikt för nu jädra vill ja gå ner i vikt om en månad skall ja väga 75kr juni förhoppnings viss 70kg men vi får om ja orkar gå till jobbet först tror de bara gör mycket... =)


Inget fel på min bil dumma dumma bil, tror den inte gillar mig längre, när pappa kör den går hur bra som helst men idag när ja skulle köra den börjar den igen klappa nästan inte fick igång, sa till gubbarna skulle kolla men tror du dom hittade någont nnäää!!! jag blir trött på den snart, skitter i bilen börjar gå istället. :p



pppuusssss   

Ovido - Quiz & Flashcards