Alla inlägg den 29 maj 2011

Av emelie - 29 maj 2011 20:25

hejsan


tråkiga söndag reng reng reng, blåser när kommer värmen då? jo den kommer nästa veckan måndag 20grader iaf.   Kanske man kan fika ute nästa vecka om ja kan för jag har ingen balkong dumma mig inte skaffade faktiskt lite. Men men kan inte få allt. Idag vart hos min bor ätit faktist färskt potatis o sil remoland sås idag kunde ja inte hålla min ville äta lite potatis idag har faktiskt äta i helgen med chips men sen blir inte de för till semestern. Men som sakt til bor för de morsdag idag ja o mamma åkte ditt åt middag trevligt trevligt.   


nästa vecka blir kort kort vecka jobbar bara mån tis ons för ledigt på fredagar o så e de krisitinhimmelfärsdag med på torsdag så ja blir ledigt torsdag o fredag, lördag söndag, MÅNDAG den ni LLLÅÅÅÅNNNGG helg!!! För mig nästa helg längtar faktiskt lite... hehehe 


hade göttiisss pusss  

Ovido - Quiz & Flashcards