Alla inlägg den 1 januari 2012

Av emelie - 1 januari 2012 21:40

hejsan


mitt års löfte igen nu då att börjar tränar nu igen och försöka mina två timmar promenader igen, vill komma iform nu till sommaren vara small o fin denna gången tänker ja inte tappa ner, corpus har nu ju zumba två gånger i veckan försöka dansa iaf, för de as roligt jag pröva på iaf, men jädra var trött man blir sen, skitt kul iaf...  


Nu ska jag försöka blogga lite för dag för dag inte alla dagar jag kommer blogga, för jag glömer av ibland när jag lust att skriva inte alltid, men ska försöka blogga ibland lägga upp bilder. Ska göra om min blogg sen efter min flytt när jag har lite mera tid.


Flytt; fått en lägenheten nu äntligen flytta tillbaka mitt gamla ställe nu tänker jag värkligen stanna där tio år MINST!!! Tills jag blir 50år. Det tre:de våning gillar bo högt upp, tittar inte alla in så heller sen hör du inte folket ovanför dig tystare sen får jag får ÄNTLIGEN balkong och tvätt marskin igen jipppi!!!   flyttar 1:feb längtar som en galing faktiskt hem till mitt gamla stället igen...  


lovely emelie 

Ovido - Quiz & Flashcards