Alla inlägg den 14 januari 2012

Av emelie - 14 januari 2012 16:37

hejsan


jag söker efter ett par sånna här i koppar o tallrikar och skållar i ett sett, men jag vet inte hur man får tag i dom, för jag har ett par muggar har jag men inte hela settet de skulle vara kul att några faktiskt till, fast tallrikar o skålar som frukost i älskar verkligen domma, dom här fick jag nämligen av kompis i födelsedags prisent jag vet inte vad har hon har köpt dom, de skulle vara kul om fick ett par skålar o tallrikar i samma så lite flera muggar, älskar verkligen domma... love it!!! 



har blåt och gult hemma i muggar en tallrik i blåt o gult var sin e vad jag har men vill ha flera så vara tack sam ni kunde skicka någon sida var dom finns lägga till en kommentar var jag kan köpa dom eller få  



lovely mi/E     

Ovido - Quiz & Flashcards