Alla inlägg den 2 juli 2011

Av emelie - 2 juli 2011 17:42

tja


äntligen frame men vilken helg vilken fredag!!!    Stressade på morgonen när jag skulle till tåget första ja får göra glömma sin nya mobil hemma hade med mig den gamla gamla nr suck de vad verkligen inte min dag tidigt på morgonen inte hade ätit någont heller... Men men sen löste sig allt för fick låna en mobil av jessika kanske ni har sett sony ericsson, lustigt va att jag tog med mig mitt gmla mobil o gamla nr, fick kladda på de istället, men ajaja e löst iaf fick lite panik igår, idag as ont i kroppen bärt en res väska 5kg kläder typ hihi   Så ja träningvärkt idag i detta värmen, men idag skall vi bara äta tacos kolla på film dricka lungt vitt vin balck tower mums  ... älskar blacktower den godaste ja vet...


Meb äntligen semeter iaf träffa kompis vi har verkligen saknat varndra inte träffat på två år!!!    Men vi har redan lite smått planer träffas igen till vintern får ja spara bara den, massa annant ja skall göra till hösten med ja får se om man har råd först detta nu äntligen här.   



lovely       pussssss i STOCKHOLM nu!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards