Alla inlägg den 21 juli 2011

Av emelie - 21 juli 2011 15:48

hejsan


nu har man kommit hem helt, vart hos pappa med denna veckan så inte kommit hem helt för han ville ja skulle åka ditt ville ja med när ja kom hem, men nu äntligen hemma SKÖNT!!!!   Har träffat mina kompisar med, kommer träffa mera kompisar i helgen... Fansen att ja skall jämt fel på marias datum när hon fyller år skrev grattis till henne igår istället för idag, pinsamt snart faktiskt, ja känns henne många år!!! Börjar blir pinsamt... 


Men haft jätte trevligt hos jessika iaf mycket TJÖT!!!! Vi har nog tjöta nästan hela tiden prata omgås uppe sent, för vissa nätter har vi kunnat sova för varmt... Men kul var de träffa jessika åker snart igen nästa år jessika ska till mig i feb hälsa på shoppa med mig oxå, får spara på nytt igen inte bara till de skall bara allmänt spara... Tyvärr har jag inte så mycket bilder från stockholmresan för vart fullt upp med annat typ omgås kollat i affärer o LETA EN!!   Så jag har ej så mycket bilder om stockholm...


Men lite har ni sett iaf...



lovely     pusssss  

Ovido - Quiz & Flashcards