Alla inlägg den 13 juli 2011

Av emelie - 13 juli 2011 13:32

tja


idag skall vi åka lite annant affärer kolla lite, men imorr skall vi hitta safari o shock the it!!! jag vill ju som sakt köpa mina clips tänkte ja köpa några slingor olika färger med till ha på mig i jul.  


Köpa lite mera kskitt igår aramdra i nittar en illa rosa en svart kunde inte hålla mig gillar rosa o starka färger faktiskt, idag tänker ja köpa min tjol som ja såg på lindex i olika färger men skall prova först för ja har faktiskt gått ner i vikt till M måste prova mina kläder innan ja köper iaf.  


Jag saknar min hund as mycket hemma nu vill gå långt med henne sen när ja kommer hem kvälls promenad faktiskt tror ja skall göra vill rör på  mig är man suttit i tåg tre timmar en timma i bil hem hoppas ja, någon hämtar mig på måndag terminalen.   Men ja saknar henne as mycket mina kompisar hemma.  


lovely     

Ovido - Quiz & Flashcards