Alla inlägg den 6 juli 2011

Av emelie - 6 juli 2011 17:27




Detta mina nya mjukis byxer med leopard kunde inte hålla mig, kommer ha de på helgerna när ja ser på film,älskar domma... Min min!!!!!  



Har ja köpt faktiskt fina tunikar till hösten med, nästa vecka shock affären o safari köpa clips till mitt löshåret...  


Nu jädra blir förändringa hära, skall förändras mycket.  





Lovely     

Av emelie - 6 juli 2011 13:35

tja


idag skall ja ha mitt nya surf paket ett måste faktiskt har någont ting här som e mitt, fått låna jessikas internet nu ett tag ja vill gärna surfa på vägen hem med ladda ner saker, har någont att göra när jessika e borta på förmiddagen jobbar till två, så idag surf paket måste!!!!! Jag blir tokigt, saknar min mobil hemma nu verkligen vill ha den NU!!!!! 




Lovely    pussss  

Ovido - Quiz & Flashcards