Alla inlägg den 1 juni 2012

Av emelie - 1 juni 2012 21:30

hejsan


jag kan inte hålla mig gillar verkligen denna färgen, jag vet varför för min favorit gir e delfin gillar den färgen som delfinerna har, blivit lite galen i blått igen så mina färger e engligen blåt och rosa svart, lite rött...


   


snygga skulle vilja själv ha denna färgen någon gång faktiskt...  


   



like!!!!  



de vad länge sen jag bloggade ska försöka igen börja blogga faktiskt nu verkar de som de kommer ut som en app med jag kan blogga lite mera på dagarna, men just nu håller jag göra om min sida kommer se lite röjligt ut just nu, men ska försöka fixa ordningen den snart som möjligt...   Hade tänkt göra om den lite mera till rosa o blåt men de e svårt man inte vet hur jag ska ha de nu faktiskt.  


Men någont i de ska jag ha de faktiskt....




en sak till love my mina rastaflätor kommr ha de tills jag fyller 28år då jädra...    




love my  emma-lisa

Ovido - Quiz & Flashcards