Alla inlägg den 4 juni 2012

Av emelie - 4 juni 2012 12:16

hejsan


hem kommit efter jobbet suttit försökt bestäma mig oxå till nästa år ny hund, men pappsen vill ju har jakthund men dock vill inte jag, antligen vill jag ha en westing för freestall eller vill jag ha leonberger för sällskap bara dom as goa mysiga väldigt lydiga med som en golden, men väldigt dock dyra kan jag hålla med pappsen, men får la spara man vill ha ridigt hund för lynda och så med men jag får helt enkelt tänka på saken, sen har jag ju körkortet till hösten med lite stå i just nu e väll bara spara för har ridigt hund med och körkortet, bil får la låna så länge...   leonberger hade faktiskt inte vart helt fel, snälla pappsen en sådan...  

 


en sån sssssåååå söt!!!   


lovely my emmalisa 


 

Ovido - Quiz & Flashcards