Alla inlägg den 25 juni 2012

Av emelie - 25 juni 2012 14:14

hejsan


ffffffffyyyyyy vad jag e grymt sugen ha leonberger nästa år när ronja fyller åtta år, tik eller hane de frågan oxå???`namn har redan hitta på men dee säger jag inte faktiskt mitt namn till den... Men en leonberger hade inte vart fel skaffa grymt mysiga trevligt lungna om dom inte får syn på någont förstår kan dom sticka iväg, men jag kommer ha med min över allt isf nästa år mycket lös, träffa en amssa hundar så denna hunden inte blir rädd för andra hundar kan vara jobbigt. men som sakt äntligen bestämt mig en leonberger blir de nästa år!!! om man får för sin far kanske??? hihi^^


 



MYYYSSSSSSSSAAAA1!!! med i sängen kanske? hhi   nä ja skojar, men hur goa som helst, sån skulle ja tänka mig ha, mycket jobb med pälsen bara dock då, men de skitter ja i skulle inte tacka nej för sådan...      

Ovido - Quiz & Flashcards