Alla inlägg den 10 juni 2012

Av emelie - 10 juni 2012 22:37

hejsan tänkte lika bra säga de med en gång innan jag får utskällningen, jag gillar förändra mej jätte mycket se folk minner var de blir för färg m,m jag tycker om starkar färger typ rosa blåt grönt svart men min nartur färg svart, men som sakt ville säga i förväg denna gången kommer nog ändra min lugg först annan cool färg först blått sen så ni vet, när jag tar ut mina rastaflätor två månader (innan) färgninen kommer ja göra en färändring så ni vet, inte får värsta shock. Jag älskar nämligen denna märket Manic Panic finns på shock.se att köpa dock inte alla färger, en butik i gbg där finns de mera färger fundera snart åka ditt köpa mer färg, för jag vill göra förändring PUNKT!!!   de e mitt...


     


denna fundera jag testa bara på lugg först sen får ja se, rosa funderar ja på sen efter rastaflätorna över hela håret,  domma två färgerna har ja mina tankar nu, vet ej ennu får fundera lite till, lite sugen på rosa igen faktiskt men jag får se vad blir de får ni faktiskt som en överaskning, men som sakt en förändring blir de iaf starkt färger...



mvh emmalisa  

Ovido - Quiz & Flashcards